Begin

Welkom op de website van Judoclub het Höfke

Judoclub ’t Höfke Neede is al sinds 1982 actief in Neede, en sinds 1999 aangesloten bij de IBF, de “Internationale Budo Federatie”, deze internationale in 1974 opgerichte organisatie, met vertakkingen naar Duitsland, België, Engeland, Schotland, Spanje, Frankrijk, Litouwen, Wit-Rusland en Polen, geeft judoka’s de mogelijkheid om op geheel eigen wijze nationaal en internationaal met zijn/haar sport bezig te zijn.

Fairplay, respect voor een ander en kindvriendelijke sporten

zijn van groot belang voor jeugdige sporters. Dit proberen wij bij onze vereniging te bevorderen. Hierdoor wordt de 'kwaliteit' van het sporten vergroot. Ook belangrijk is dat alle jeugdleden evenveel kansen en aandacht krijgen bij de trainingen als bij de wedstrijden. Als u door onze site bladert zult u zien dat judoclub ’t Höfke Neede niet alleen tijdens de trainingen actief is maar ook haar judoka’s laat zien tijdens de vele judowedstrijden welke zowel door de IBF als andere organisaties worden gehouden in binnen en buitenland. Niet alleen zult u wedstrijd uitslagen en bijbehorende verslagen tegenkomen maar ook foto’s en judo informatie in het algemeen.

Facebook-64

Copyright © 2012 judoclub het höfke. Alle rechten voorbehouden. Webdesign & Hosting Antes-webdesign